Luni - Vineri: 09:00 - 19:00 ; Sîmbata: 09:00 - 14:00 ; Duminică: Închis
+373 602 72969 ; +373605 45411

Despre HerminAsig

Comandă asigurarea dorită de la B.A.R. Hermina SRL în doar 3 minute foarte simplu și rapid.

 Calculator Online asigurări  RCA             Carte Verde Online          Calculează online Medicală peste hotare                               CASCO  ONLINE

                                                                                                                                             

HERMINA ”SRL vă va reprezenta interesele, oferind protecție completă la un cost minim. Ne-am angajat să vă oferim cea mai bună ofertă pe piața asigurărilor și reasigurărilor.

Acest lucru presupune o pregătire profesională ridicată, cunoașterea celor mai bune practici în domeniul asigurărilor pe care le posedă angajații noștri. Nu ne propunem să identificăm produsele unui singur asigurător, dar analizând și comparând cele mai bune și mai avansate produse de pe întreaga piață a asigurărilor, selectăm cele mai potrivite pentru nevoile și capacitățile dumneavoastră.

Astfel, Brokerul de Asigurări-Reasigurări „HERMINA” SRL oferă:

vă ajută în alegerea celei mai potrivite asigurări

dezvoltați un program de asigurare / reasigurare adecvat pentru dvs.;

compara avantajele și dezavantajele diferitelor produse de asigurare;

alegeți o companie care oferă tipul de acoperire pe care l-ați solicitat;

contactați un asigurător / reasigurător potrivit pentru dvs.;

negociați termenii acordului pentru a obține subminarea optimă pentru dvs.;

determina metoda de plata conform contractului;

să vă ajute cu privire la conformitatea asigurătorului cu prevederile contractuale;

monitorizați-vă contractul și asigurați-vă respectarea obligațiilor asigurătorului de a compensa daunele.

Toate activitățile „HERMINA” SRL sunt integrate într-un singur proces de gestionare a riscurilor, care se desfășoară în mai multe etape: identificarea pericolelor, evaluarea riscurilor, controlul și gestionarea riscurilor, monitorizarea rezultatelor.

În cazul apariției riscului asigurat, „HERMINA” SRL vă va ajuta în legătură cu asigurătorul să primiți despăgubiri plătibile integral și prompt. Indicatori precum securitatea financiară și fiabilitatea sunt elemente aspen ale procesului de selecție a asigurătorilor.

Astfel, pentru activitățile brokerului de asigurări – reasigurări „HERMINA” SRL este de a ajuta la reducerea costurilor cauzate de expunerea la riscuri, ceea ce creează condiții favorabile pentru dezvoltarea afacerii dumneavoastră.

Angajamentul nostru

start

Implementarea acestui proiect a început în iulie 2010, când noi – profesioniști din domeniul nostru, colegi și parteneri – am început să creăm o nouă companie – Asigurare – Broker de reasigurare „HERMINA” SRL. Au trecut mai puțin de două luni de când „HERMINA” SRL a început să efectueze operațiuni și să efectueze vânzări. Suntem o echipă de profesioniști care sunt mândri de experiența acumulată și privesc spre viitor cu încredere, o echipă pregătită să ofere clienților noștri soluții complete – și servicii de calitate.

Sarcinile noastre

Înțelegem că este nevoie de timp pentru a-ți face treaba bine și pentru a avea succes. Ne-am propus să devenim una dintre cele mai mari 5 companii de pe piața intermediarilor de asigurări locale până în 2015. Intrăm pe o piață competitivă, care, cu toate acestea, are un potențial enorm de creștere, iar forța noastră este o structură solidă care ne permite să avem abordări diferite ale pieței și ale clienților. Oferim un portofoliu complet de produse flexibile și adaptabile fiecărui client specific. Toate aceste puncte forte, alături de mulți ani de experiență a personalului “HERMINA” SRL și profesionalismul echipei noastre, ne oferă o platformă solidă pentru dezvoltare. În activitatea noastră de zi cu zi, ținem întotdeauna cont de valorile companiei: oameni, încredere, demnitate și obligații.

Angajamente

Pe măsură ce evoluăm, încurajând din ce în ce mai mulți clienți și construind și protejând bunăstarea noastră financiară, vom continua să susținem aceste valori, împreună cu principiile transparenței și integrității. Cu toții ne dăm seama cât de mare este riscul de a începe o afacere într-o perioadă de instabilitate în țară și în lume. Cu toate acestea, suntem încrezători că experiența și angajamentul celor care alcătuiesc echipa noastră ne vor permite să supraviețuim și că împreună putem crea o companie solidă care poate deveni un partener de încredere pentru dvs.

Asigurarea obligatorie de răspundere civilă a proprietarilor de autovehicule (OSAGO)

Ce este un eveniment asigurat?

Un eveniment asigurat este un accident care a avut loc cu un autovehicul, provocând daune:

atât în ​​timp ce conduceți, cât și când opriți vehiculul;

după separarea accidentală a unui vehicul în timp ce conducea, remorci, semiremorci și alte aplicații;

produs de dispozitive sau obiecte cu care vehiculul a fost echipat; datorită scurgerilor, cernerii sau căderii accidentale a substanțelor, materialelor sau obiectelor transportate;
în timp ce intrați sau ieșiți dintr-un vehicul.

Ce cheltuieli sunt rambursate

Valoarea compensației include cheltuielile:

să întreprindă acțiuni întreprinse pentru a atenua daunele;

pentru transportul bunurilor la locurile de reparații, parcare sau depozitare;

legat de evenimentul asigurat, suportat de asigurat sau de victimă în procesul civil;

să efectueze o examinare tehnică la cererea încălzitorului în conformitate cu articolul 2 partea 2 sau pe baza unei decizii judecătorești.

Cum se determină valoarea despăgubirii de asigurare?

Valoarea compensației pentru avarierea sau distrugerea unui autovehicul nu poate depăși:

cantitatea de daune reale suferite;

diferența dintre costul vehiculului în momentul accidentului și valoarea reziduală a acestuia conform actului de reevaluare întocmit de o organizație specializată;

limita de despăgubire prevăzută în prezenta lege.

Cantitatea de daune cauzate unui autovehicul este egală cu costul reparării componentelor sau pieselor deteriorate sau costul înlocuirii acestora, inclusiv costul materialelor, precum și al demontării și asamblării necesare reparării și înlocuirii, se stabilește în conformitate cu prețurile în vigoare în organizațiile socializate. Piesele de schimb sunt considerate piese sau piese, a căror reparare sau utilizare este imposibilă din punct de vedere tehnic din cauza unor avarii grave sau chiar dacă repararea lor este posibilă, atunci costul acestuia, inclusiv costul materialelor, precum și demontarea și asamblarea necesare, vor depăși costul pieselor sau pieselor noi, inclusiv costurile materialelor și demontarea și asamblarea corespunzătoare necesare reparării și înlocuirii sunt stabilite în conformitate cu prețurile în vigoare în organizațiile specializate.

Piesele de schimb sunt considerate piese sau piese, a căror reparare sau utilizare este imposibilă din punct de vedere tehnic din cauza deteriorării lor grave sau chiar dacă repararea lor este posibilă, atunci costul acesteia, inclusiv costul materialelor, precum și demontarea și asamblarea necesare, vor depăși costul pieselor noi, componente sau piese, inclusiv costurile materiale și demontarea și asamblarea aferente.

Vopsirea completă a unui vehicul este considerată necesară dacă piesele deteriorate reprezintă cel puțin 50% din suprafața sa exterioară totală.

Cum se determină valoarea unui vehicul?

Valoarea vehiculului la data accidentului este determinată prin scăderea valorii amortizării din costul inițial.

Deteriorarea unui vehicul avariat se determină în funcție de durata de viață, intensitatea funcționării și starea la data accidentului. Criteriile și procedura pentru determinarea amortizării sunt stabilite de Autoritatea de Supraveghere (NSC).

Certificat internațional „Carte verde”

Ați adunat tot ce aveți nevoie pentru a călători în străinătate cu mașina? Nu uitați de politica privind cartea verde!

Asigurarea Green Card asigură protecția de care aveți nevoie atunci când călătoriți în străinătate și vă permite să vă concentrați exclusiv pe scopul călătoriei dvs. Încheierea unui contract de astfel de asigurare asigură protecție împotriva accidentelor rutiere, iar compania de asigurări se angajează să plătească sume care pot ajunge la zeci și chiar sute de mii de euro, în ciuda faptului că contribuția la asigurare plătită va fi de sute de ori mai mică.

Care sunt acțiunile dvs. atunci când intrați într-un accident rutier în străinătate?

Imediat după ce a avut loc un accident de circulație, trebuie să:

să informeze poliția rutieră despre aceasta pentru a constata accidentul rutier și pentru a stabili circumstanțele acestuia;

examinează schema de accidente de circulație elaborată de poliție pentru a verifica fiabilitatea acestuia;

dacă este posibil, să găsească martori ai unui accident rutier și să insiste asupra includerii datelor cu caracter personal în protocolul întocmit de un ofițer de poliție rutieră;

descrie cât mai amănunțit posibil într-o explicație scrisă circumstanțele accidentului de circulație

să solicite poliției rutiere o copie a cazului privind accidentul rutier;

lăsați cel de-al doilea exemplar al poliței de asigurare părții vătămate și trimiteți primul exemplar companiei de asigurare emitentă la întoarcere;

la întoarcere, informați compania de asigurări cu privire la apariția evenimentului asigurat și trimiteți o copie a dosarului întocmit de poliția rutieră.

asigurare obligatorie pentru autovehicule (CASCO)

Cu asigurarea „AvtoKasko” mașina dvs. va fi protejată și puteți conduce în siguranță!

O mașină privată a devenit o necesitate în aceste zile. Dar bucuria și confortul pe care le oferă mașina pot fi umbrite de evenimente neprevăzute și nedorite. Puteți evita toate aceste probleme prin încheierea unui contract voluntar de asigurare a vehiculului.

Autoturismul poate fi asigurat împotriva daunelor în caz de accident rutier, de furt, de fenomene naturale provocate de incendii sau explozii. În plus, șoferul și pasagerii sunt, de asemenea, asigurați.

Puteți alege cea mai potrivită opțiune de asigurare pentru dvs., cu sau fără o deductibilă, adică puteți decide singur dacă acoperiți o parte din daunele cauzate sau dacă primiți o compensație completă de asigurare.

Contractul de asigurare „AUTOCASCO” poate fi încheiat pentru o perioadă mai mică de un an.

Notificarea despre daune cu ajutorul „HERMINA” SRL este simplă și eficientă – trebuie doar să ne contactați, iar angajații noștri vă vor oferi toate informațiile necesare.

Asigurare auto completă

Acesta este un pachet ferm, care oferă extinderea gratuită a asigurărilor în afara Moldovei, în 38 de țări membre ale sistemului Green Card atunci când achiziționează aceasta din urmă de la partenerii „HERMINA” SRL.

La achiziționarea acestui pachet, aveți și un preț special pentru RCA și, dacă demonstrați că sunteți un șofer responsabil, puteți profita de reduceri semnificative la achiziționarea acestuia.

Asigurarea angajaților

Un angajat mulțumit este cineva care lucrează într-un mediu optim relaxat și simte că compania îi recompensează în mod echitabil pentru munca grea pe care o depun.

Plasa de siguranță este deosebit de importantă pentru persoanele dintr-un sistem cu protecție socială slabă.

Statul nu acoperă în mod adecvat nevoile financiare ale oamenilor în caz de inflație, intervenție chirurgicală, deces sau spitalizare, iar o pensie garantată de stat este departe de a fi suficientă.

Asigurare – Broker de reasigurare „HERMINA” SRL oferă mijloace eficiente de protecție și motivație pentru angajați.

Acestea sunt o completare necesară sistemului existent de asigurări sociale și devin din ce în ce mai importante pe piața modernă a muncii.

„HERMINA” SRL vă poate ajuta prin crearea de programe de asigurare pentru angajați. Prin consultare gratuită, oferim o serie de oferte speciale suplimentare pentru noii angajați care să fie incluși în programele existente.

În persoana “HERMINA” SRL veți găsi întotdeauna un partener dedicat în furnizarea de asistență din toată inima și consecventă, iar plățile vor fi efectuate indiferent de tipul de asigurare – în cel mai scurt timp posibil.

Polițele de asigurare achiziționate de la asigurători prin negocieri ale „HERMINA SRL” acoperă nu numai riscul pierderii de vieți, apariția invalidității permanente totale sau parțiale, ci și costurile de spitalizare în cazul în care angajatul este bolnav și nu este capabil să îndeplinească sarcini oficiale, inclusiv în perioada excluderii.

Asigurarea riscurilor tehnice

Afacerea dvs. depinde de buna funcționare a echipamentelor, utilajelor sau echipamentelor. Dacă conduceți o afacere de fabricație sau angajații dvs. folosesc echipamente electronice, incapacitatea de a le opera poate duce la pierderi semnificative. Alegând produse specifice specifice de la partenerii „HERMINA” SRL vă veți proteja afacerea.

Asigurarea utilajelor și echipamentelor pentru construcții

Acest tip de asigurare este destinat în principal producătorilor care doresc să-și protejeze investițiile în utilaje și echipamente de construcții, achiziționate de forțele proprii sau închiriate. Această politică arată riscurile întâlnite adesea pe șantierele de construcții, cum ar fi:

incendiu, explozie, trăsnet;
coliziuni, răsturnări sau căderi, alunecări de teren;
greșeli în muncă;
daune cauzate de fenomene naturale.

În conformitate cu această politică, puteți asigura diverse tipuri de echipamente, cum ar fi macarale sau alte echipamente de ridicat: buldozere, excavatoare, încărcătoare, răzuitoare, betoniere, mașini care exploatează singuri solul sau stânca la viteză mică pe anvelope sau pe șine etc. …

Asigurarea utilajelor și echipamentelor pentru construcții este potrivită atât pentru companiile mici de construcții, care dețin pentru a evita reducerea profiturilor companiei prin necesitatea de a crea rezerve financiare.

Asigurarea riscurilor de construcție și instalare

Această politică acoperă riscurile care apar adesea în timpul procesului de construcție, cum ar fi:

Materiale și echipamente netestate:
Erori de proiectare;
Erori de montare sau instalare;
Muncă fără livrare, ignoranță, neglijență;
Lipsa apei în cazane, explozii, calculul prin forțe centrifuge;
Scurtcircuit, brute sau alte motive care nu sunt excluderi de la acoperire, în urma cărora repararea sau înlocuirea bunurilor deteriorate etc.

Aceasta este o politică „Toate riscurile”, care acoperă toate pierderile suferite din cauza unei defecțiuni interne și nu numai.

Asigurarea culturilor agricole și a animalelor

Asigurarea culturilor agricole

Experiența din ultimii ani a aflat că riscurile climatice, care devin din ce în ce mai frecvente, nu pot fi neglijate. Investițiile în agricultură sunt prea importante pentru a fi puse în pericol din cauza ploilor abundente, a grindinii, a furtunilor sau a altor dezastre naturale. „HERMINA” SRL este un partener cuprinzător și de încredere care vă oferă soluții de asigurare care să vă satisfacă în mod eficient nevoile.

Asigurarea animalelor

Specificitatea creșterii animalelor și mulți factori naturali de mediu, în mare parte imprevizibili, al căror impact nu poate fi controlat, face dificilă prevederea apariției riscurilor, a intensității și frecvenței acestora în timp. Prin intermediul „HERMINA” SRL puteți cumpăra o poliță de asigurare, care va reduce semnificativ gravitatea problemelor cu care se confruntă crescătorii de animale. Considerăm că este extrem de important să ne protejăm împotriva acestor riscuri de-a lungul întregului lanț de procese, a căror adăugare cu auto-protecție necesită adesea investiții semnificative.

Asigurare de proprietate

Afacerea pe care o conduceți și / sau conduceți este una dintre cele mai importante realizări din viața dumneavoastră. Doriți să se dezvolte în condiții de siguranță și durabilitate, în funcție de numeroasele riscuri care pot apărea?

„HERMINA” SRL oferă un produs complet dedicat companiilor mici și mijlocii, care include diverse forme de asigurare. Astfel veți câștiga încredere că afacerea dvs. este protejată pe calea succesului.

Un incendiu poate provoca daune egale cu miliarde de dolari, daune sau pierderi de bunuri și, în unele cazuri, întreruperi semnificative în funcționare. Asigurând clădiri vă puteți proteja afacerea. Produsele oferite de „HERMINA” SRL sunt destinate atât întreprinderilor mici, cât și companiilor mari, indiferent de tipul de activitate.

Pentru a avea succes în afaceri, trebuie să oferiți stabilitate financiară și protecție împotriva riscurilor. Deteriorarea echipamentelor, furtul de bani sau de obiecte de valoare, orice altă pierdere materială poate crea probleme serioase, precum și întârzieri în producție, care duc în cele din urmă la pierderi financiare pentru companie.

Indiferent de tip, activitatea, echipamentele și instrumentele sunt scumpe, iar înlocuirea lor necesită mult timp, ceea ce duce la pierderi financiare. În cazul unui accident sau al funcționării defectuoase a echipamentelor de producție, un asigurător ales în mod corespunzător este un partener de încredere care va efectua plăți de compensare financiară rapid și eficient, făcând posibilă continuarea activității fără probleme.

Nici un dezastru nu poate funcționa eficient astăzi fără computere și telecomunicații. În plus, având în vedere abundența de echipamente medicale, echipamente de transmisie de televiziune și radio, înțelegem cu siguranță de ce este necesară asigurarea pentru echipamente electronice.

Mărfurile fragile se găsesc peste tot, de la birou până la producție. Anunțuri și anunțuri luminoase, ferestre și vitrine, pereți din cărămidă de sticlă – toate acestea se descompun cu ușurință, iar înlocuirea lor este costisitoare. De ce să nu evităm astfel de creșteri? „HERMINA” SRL prin intermediul partenerilor săi – companiile de asigurări acceptă aceste riscuri și garantează despăgubiri pentru daunele cauzate rapid și eficient.

Infracțiunile se întâmplă mai des decât ne dăm seama și consecințele financiare pot fi foarte grave. Activitățile casierilor sau ale personalului implicat în transportul de bani și valori mobiliare sunt în mod constant asociate cu anumite riscuri. De ce să nu te protejezi financiar în astfel de situații dificile?

Soluții complexe

Oferim servicii complete de consultanță pentru toate tipurile de asigurări, precum și gestionarea riscurilor, adaptate nevoilor individuale ale fiecărui client.

Ofertele noastre sunt furnizate cu explicații și recomandări, care vă vor permite să vă faceți o idee clară despre modul în care sunt protejate interesele dvs. Din când în când, veți primi informații și notificări despre starea tarifelor și polițelor de plătit, despre coordonatele necesare pentru efectuarea plăților, precum și orice alte informații necesare pentru implementarea corectă a contractelor de asigurare și rezolvarea problemelor de despăgubire pentru eventuale daune.

Care sunt serviciile complexe ale companiei “HERMINA” SRL?

Consiliere specială.
Selectarea celor mai potrivite oferte.
Oferirea de asistență în soluționarea cazurilor de compensare a pagubelor.
Notificarea clientului cu privire la termenul apropiat pentru plata primei de asigurare.
Actualizarea polițelor de asigurare sau depunerea cerințelor pentru modificări în timpul executării unui contract de asigurare.
Notificarea politicilor care urmează să expire.
Determinarea riscului asigurării.
Prețuri rezonabile, servicii individuale.
Furnizarea gratuită de servicii intermediare.
Costuri de management reduse.
Îmbunătățirea și creșterea acoperirii actuale de asigurare.
Auditul contractelor de asigurare încheiate.
Ce tipuri de asigurări sunt oferite?
Asigurare CASCO
Asigurări „OSAGO”.
Asigurări imobiliare și de proprietate.
Asigurări imobiliare și de proprietate.
Asigurarea echipamentelor.
Asigurare medicală pentru cei care călătoresc în străinătate.
Asigurare "MARFĂ"
Asigurare de răspundere civilă generală.
Asigurarea răspunderii angajatorului față de angajat.
Asigurarea de răspundere civilă a producătorului.
Asigurare de răspundere civilă a transportatorului pentru siguranța mărfurilor (CMR).
Asigurarea răspunderii civile a constructorilor către terți.
Asigurare de răspundere civilă în implementarea activităților profesionale ale proiectanților.
Asigurare de răspundere civilă în implementarea activităților profesionale ale inginerilor, constructorilor și arhitecților.
Asigurarea oricăror riscuri în timpul lucrărilor de construcție și instalare, precum și asigurarea de răspundere civilă pentru constructori.
Asigurarea utilajelor și echipamentelor împotriva daunelor accidentale.

Cum se alege un asigurător?

Calitatea serviciilor legate de plasarea riscului și compensarea daunelor este garantată de parteneriatele privilegiate pe care le-am dezvoltat cu companiile de asigurări, stabilitatea financiară, bunul nume și dinamica pozitivă a acestor companii.

Alegerea companiilor pentru plasarea riscurilor de asigurare se bazează pe o analiză amănunțită (volumul primelor colectate, lichiditatea, capitalizarea, diversificarea portofoliului, programele de reasigurare, prezența teritorială, calificarea personalului etc.) a participanților pe piața asigurărilor din Moldova.

Reasigurare

Plasarea riscurilor în reasigurare vă permite să oferiți garanții suplimentare.

Eficacitatea serviciilor de reasigurare furnizate se bazează pe satisfacerea nevoilor clienților în orice situație. Realizând importanța responsabilității, transparenței și schimbului de informații, echipa HERMINA SRL aplică cele mai noi tehnologii și recrutează specialiști cu înaltă calificare în domeniul lor pentru a ajuta în procesul contabil, la elaborarea contractelor și la alegerea pieței potrivite pentru plasament, care poate oferi atât oportunități adecvate, cât și și garanții de stabilitate.

Înțelegerea noastră profundă a afacerii dvs. ne permite să oferim soluții inovatoare și sfaturi privind optimizarea portofoliului dvs. de riscuri asociate afacerii dvs.

În ceea ce privește problema despăgubirii, angajații noștri vor colabora îndeaproape cu dvs. și cu compania de asigurări pentru a evalua, depune și colecta cereri de despăgubire prin reasigurare. Ne străduim întotdeauna să oferim soluții inovatoare și flexibile pentru probleme legate de compensarea daunelor prin reasigurare. Aplicăm tehnologii avansate în domeniul nostru pentru a colecta și furniza părților interesate date critice despre daunele cauzate, care facilitează procesul de colectare și reduce reziduurile irecuperabile.

Reasigurare opțională

Reasigurarea opțională este utilă pentru acoperirea riscurilor care pot depăși potențialul de autoconservare al companiei de asigurări sau a contractelor de reasigurare obligatorii. Oferim opțiuni alternative de acoperire pentru a vă ajuta să vă dezvoltați afacerea. Soluțiile noastre se concentrează pe nevoile clientului, oferind acces eficient la piața optimă de cazare la cel mai bun preț disponibil.

Contracte obligatorii de reasigurare (tratat)

Contractele de reasigurare obligatorii sunt axate pe atingerea obiectivelor dvs. la nivel de capital și portofoliu, ceea ce vă permite să gestionați mai eficient combinația dintre creșterea încasării primelor și profitabilitatea capitalului. Oferim programe flexibile de reasigurare structurate pentru a satisface nevoile dumneavoastră unice.

Parteneriat internațional

Suntem interesați să stabilim o cooperare reciproc avantajoasă cu parteneri străini.

Echipa noastră poate asista asigurătorii străini în furnizarea de servicii locale clienților lor globali. Emiterea de politici și toată documentația aferentă este luată în considerare de urgență, aplicând standarde ridicate de servicii.

Echipa noastră a semnat contracte de muncă cu toți principalii asigurători locali, garantând astfel o cooperare eficientă. Orice schemă de plată poate fi aranjată în temeiul acestor acorduri.

De asemenea, oferim asistență organizațiilor interesate să dezvolte, să achiziționeze sau să investească în sectorul asigurărilor din Republica Moldova. Experiența acumulată a echipei noastre combină o înțelegere profundă a pieței locale și utilizarea eficientă a acestor cunoștințe în scopul partenerilor noștri.

Am dezvoltat și implementat cu succes mai multe proiecte independente legate de crearea și dezvoltarea companiilor de asigurări.

Angajații noștri au participat la implementarea proiectelor de dezvoltare a asigurărilor obligatorii finanțate de Banca Internațională din Moldova.

Așteptăm cu nerăbdare să auzim de la dvs. despre preocupările și interesele dvs. pe piața locală. Soluțiile noastre personalizate vă vor ajuta să vă conduceți afacerea în Republica Moldova.

Franciza “HERMINA” SRL

Brokerul de asigurări-reasigurări „HERMINA” SRL invită persoanele fizice și juridice să coopereze și, pentru prima dată în Republica Moldova, oferă posibilitatea de a desfășura activități de asigurare în cadrul „sistemului de franciză”.

Încheierea unui contract de franciză cu „HERMINA” SRL va evita:

costurile asociate extinderii asigurării de răspundere profesională a unui broker de asigurări pentru activitățile persoanelor care au încheiat un contract de franciză (asistent de brokeraj);

plata taxei pentru dreptul de a desfășura activități stabilite de NCFM în valoare de 0,4% din comision, inclusiv calculul și transferul acestei taxe;

plăți de comisioane bancare (contribuțiile transferate în contul Brokerului de asigurări și reasigurări „HERMINA” SRL sunt transferate francizaților);

cheltuieli legate de raportarea lunară, trimestrială și semestrială către CNPF;

cheltuielile asociate cu înregistrarea noilor posturi de lucru la CNPF și la Camera de înregistrare de stat pentru implementarea activităților pe bază legală;

costurile asociate cu monitorizarea și verificarea activităților francizaților și a agenților acestora;

cheltuieli legate de facturarea comisioanelor datorate plății asigurătorilor respectivi și monitorizarea plății acestora;

costurile posibile asociate cu introducerea persoanelor care au încheiat un acord de franciză, software care sprijină activitățile de brokeraj în asigurări;

costurile asociate cu instruirea francizaților pentru a lucra cu software care susține activitățile de brokeraj în asigurări, inclusiv furnizarea de asistență online, precum și costurile asociate cu orice actualizări;

cheltuielile asociate extinderii și actualizării site-ului web al companiei, atunci când sunt create de o persoană care a încheiat un acord de franciză (telefon, fax, servicii, curierat, mișcare);

cheltuieli contabile suplimentare cauzate de o creștere a volumului de muncă;

cheltuielile legate de furnizarea de consultări contabile și juridice, inclusiv cu privire la modificările și completările la legislația privind asigurările.

Venitul persoanei care a încheiat contractul de franciză

Venitul Persoanei care a încheiat Acordul de franciză este calculat în funcție de numărul de polițe de asigurare vândute și de valoarea primelor brute de asigurare semnate și este, în medie, de 70-85% din comisionul total perceput cu asigurătorul de către brokerul „HERMINA” SRL pe baza rezultatelor activităților francizatului.